Wersja archiwalna 2008-07-14 15:24:52

Nr sprawy Pp.ZP.341/5/08
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego w postępowaniu poniżej 137.000 euro
Zamawiający 
Gmina Słubice
ul. Płocka 32
Słubice             09-533            województwo: mazowieckie
tel.  024 – 2778974     fax 024 – 2778210
Adres internetowy: www.ugslubice.big.org.pl.
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób, przy użyciu autobusów o liczbie miejsc nie mniejszej niż 41, związanych z dowozem i odwozem uczniów do szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach
Wykonawca będzie świadczył usługę w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2008/2009 na trasach:
 

PRZYWÓZ
ODWÓZ
TRASA A – WYJAZD GODZ. 630
TRASA D – WYJAZD GODZ. 1300
Zyck Polski – k. kościoła
640
Grzybów – przystanek PKS
1306
Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika
644
Jamno – k. p. Furmanika
1312
Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu
647
Jamno – przystanek PKS
1316
Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk
650
Sielce – k. remizy OSP
1323
Słubice
655
Potok Biały – k. p. Majewskiego
1326
TRASA B – WYJAZD GODZ. 656
Jamno – k. byłej szkoły
1329
Budy – przyst. PKS n/ż
701
Grzybów – k. p. E. Smuk
1334
Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR
707
Słubice
1340
Juliszew – przyst. PKS k. sklepu
709
TRASA E – WYJAZD GODZ. 1400
Juliszew – k. p. Lewandowskiego
710
Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk
1405
Nowosiadło – granica z Juliszewem
712
Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu
1408
Świniary – szkoła
720
Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika
1411
Wiączemin Polski
725
Zyck Polski – k. kościoła
1415
Nowosiadło – k. p. Żakiety
728
Świniary – k. p. Kurzyńskiego
1418
Nowosiadło – k. p. Kluge
730
Nowosiadło– k. p. Kluge
1419
Świniary – k. p. Kurzyńskiego
732
Nowosiadło – k. p. Żakiety
1421
Zysk Polski – k. kościoła
735
Świniary – szkoła
1425
Słubice
749
Wiączemin Polski
1430
TRASA C – WYJAZD GODZ. 740
Nowosiadło – granica z Juliszewem
1438
Grzybów – przystanek PKS
745
Juliszew – k. p. Lewandowskiego
1440
Jamno – k. p. Furmanika
748
Juliszew – przyst. PKS k. sklepu
1446
Jamno – przystanek PKS
753
Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR
1448
Jamno – k. byłej szkoły
757
Budy – przyst. PKS n/ż
1454
Grzybów – k. p. Smuk
803
Słubice
1505
Słubice
808
TRASA F – WYJAZD GODZ. 1505
 
Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk
1510
Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu
1513
Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika
1516
Zyck Polski – k. kościoła
1520
Świniary – k. p. Kurzyńskiego
1523
Nowosiadło – k. p. Kluge
1524
Nowosiadło – k. p. Żakiety
1526
Świniary - szkoła
1530
Wiączemin Polski
1535
Nowosiadło – granica z Juliszewem
1543
Juliszew – k. p. Lewandowskiego
1550
Juliszew – przyst. PKS k. sklepu
1555
Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR
1600
Budy – przyst. PKS n/ż
1610
Słubice
1620

Dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi 130 km, a w okresie realizacji zamówienia 23920 km. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo uczniów w czasie realizacji usług oraz zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów.
Zamówienie będzie wykonywane w dni nauki szkolnej w okresie od 1 września 2008 roku do 19 czerwca 2009 roku, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2008/2009 Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji  roku szkolnego (Dz. U. nr 48, poz. 432 z późniejszymi zmianami.) – 184 dni nauki szkolnej.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.  
Rodzaj zamówienia: usługi
Wspólny Słownik Zamówień CPV 600113100-4
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty warunkowej
Termin realizacji zamówienia: od 1 września 2008 roku do 19 czerwca 2009 roku.
Zamawiający odstępuje od obowiązku wzniesienia wadium
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej
 
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego.
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi, o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, poprzez wykaz osób i podmiotów, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz poprzez posiadanie na dzień składania oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniających warunki określone w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać  Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 )
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji trasy przyjazdu autobusu oraz dokładnie ustalić wszystkie okoliczności, mające wpływ na kalkulację ceny ofertowej. Po dokonaniu wizji trasy przejazdu autobusu i porównania jej z załączonym rozkładem jazdy oraz zapoznaniu się ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i stwierdzenia zaistnienia ewentualnych niezgodności, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocenę spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  3. aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne  lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  4. koncesje, zezwolenia lub licencje na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
  5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  6. wskazanie wykonania przynajmniej 1 usługi odpowiadającej profilowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie
  7. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
  8. oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
  9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
 
Kryteria oceny ofert: najniższa zaoferowana cena. Cena – 100%
1.      Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: ugslubice.big.org.pl
2.      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia może być również przesłana pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr 024-2778210 w cenie 30 zł.
3.      Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
4.      Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej.
5.      Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska – tel. 0242778974 fax. 0242778210
6.     Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Termin składania ofert:  8 sierpnia 2008 roku do godziny 1000 w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32, 09-533 Słubice 
Termin otwarcia ofert: 8 sierpnia 2008 roku o godzinie 1030 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32, 09-533 Słubice
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

    

 

Dokumenty do pobrania:
1. Umowa
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3. Rozkład jazdy
4. Formularz ofertowy

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2926425]

przewiń do góry