Nr sprawy Pp.ZP.341/5/08

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego w postępowaniu poniżej 137.000 euro

Zamawiający

Gmina Słubice

ul. Płocka 32

Słubice             09-533            województwo: mazowieckie

tel.  024 – 2778974     fax 024 – 2778210

Adres internetowy: www.ugslubice.big.org.pl.

Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób, przy użyciu autobusów o liczbie miejsc nie mniejszej niż 41, związanych z dowozem i odwozem uczniów do szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach

Wykonawca będzie świadczył usługę w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2008/2009 na trasach:

 

PRZYWÓZ

ODWÓZ

TRASA A – WYJAZD GODZ. 630

TRASA D – WYJAZD GODZ. 1300

Zyck Polski – k. kościoła

640

Grzybów – przystanek PKS

1306

Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika

644

Jamno – k. p. Furmanika

1312

Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu

647

Jamno – przystanek PKS

1316

Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk

650

Sielce – k. remizy OSP

1323

Słubice

655

Potok Biały – k. p. Majewskiego

1326

TRASA B – WYJAZD GODZ. 656

Jamno – k. byłej szkoły

1329

Budy – przyst. PKS n/ż

701

Grzybów – k. p. E. Smuk

1334

Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR

707

Słubice

1340

Juliszew – przyst. PKS k. sklepu

709

TRASA E – WYJAZD GODZ. 1400

Juliszew – k. p. Lewandowskiego

710

Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk

1405

Nowosiadło – granica z Juliszewem

712

Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu

1408

Świniary – szkoła

720

Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika

1411

Wiączemin Polski

725

Zyck Polski – k. kościoła

1415

Nowosiadło – k. p. Żakiety

728

Świniary – k. p. Kurzyńskiego

1418

Nowosiadło – k. p. Kluge

730

Nowosiadło– k. p. Kluge

1419

Świniary – k. p. Kurzyńskiego

732

Nowosiadło – k. p. Żakiety

1421

Zysk Polski – k. kościoła

735

Świniary – szkoła

1425

Słubice

749

Wiączemin Polski

1430

TRASA C – WYJAZD GODZ. 740

Nowosiadło – granica z Juliszewem

1438

Grzybów – przystanek PKS

745

Juliszew – k. p. Lewandowskiego

1440

Jamno – k. p. Furmanika

748

Juliszew – przyst. PKS k. sklepu

1446

Jamno – przystanek PKS

753

Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR

1448

Jamno – k. byłej szkoły

757

Budy – przyst. PKS n/ż

1454

Grzybów – k. p. Smuk

803

Słubice

1505

Słubice

808

TRASA F – WYJAZD GODZ. 1505

 

Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk

1510

Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu

1513

Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika

1516

Zyck Polski – k. kościoła

1520

Świniary – k. p. Kurzyńskiego

1523

Nowosiadło – k. p. Kluge

1524

Nowosiadło – k. p. Żakiety

1526

Świniary - szkoła

1530

Wiączemin Polski

1535

Nowosiadło – granica z Juliszewem

1543

Juliszew – k. p. Lewandowskiego

1550

Juliszew – przyst. PKS k. sklepu

1555

Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR

1600

Budy – przyst. PKS n/ż

1610

Słubice

1620

Dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi 130 km, a w okresie realizacji zamówienia 23920 km. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo uczniów w czasie realizacji usług oraz zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów.

Zamówienie będzie wykonywane w dni nauki szkolnej w okresie od 1 września 2008 roku do 19 czerwca 2009 roku, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2008/2009 Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji  roku szkolnego (Dz. U. nr 48, poz. 432 z późniejszymi zmianami.) – 184 dni nauki szkolnej.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Rodzaj zamówienia: usługi

Wspólny Słownik Zamówień CPV 600113100-4

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty warunkowej

Termin realizacji zamówienia: od 1 września 2008 roku do 19 czerwca 2009 roku.

Zamawiający odstępuje od obowiązku wzniesienia wadium

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej

 

WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego.

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi, o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, poprzez wykaz osób i podmiotów, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz poprzez posiadanie na dzień składania oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniających warunki określone w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać  Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 )

Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji trasy przyjazdu autobusu oraz dokładnie ustalić wszystkie okoliczności, mające wpływ na kalkulację ceny ofertowej. Po dokonaniu wizji trasy przejazdu autobusu i porównania jej z załączonym rozkładem jazdy oraz zapoznaniu się ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i stwierdzenia zaistnienia ewentualnych niezgodności, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocenę spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  3. aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne  lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  4. koncesje, zezwolenia lub licencje na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

  5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  6. wskazanie wykonania przynajmniej 1 usługi odpowiadającej profilowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie

  7. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności

  8. oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia

  9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

Kryteria oceny ofert: najniższa zaoferowana cena. Cena – 100%

1.      Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: ugslubice.big.org.pl

2.      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia może być również przesłana pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr 024-2778210 w cenie 30 zł.

3.      Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

4.      Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej.

5.      Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska – tel. 0242778974 fax. 0242778210

6.     Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Termin składania ofert:  8 sierpnia 2008 roku do godziny 1000 w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32, 09-533 Słubice

Termin otwarcia ofert: 8 sierpnia 2008 roku o godzinie 1030 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32, 09-533 Słubice

Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

    

 

Dokumenty do pobrania:
1. Umowa
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3. Rozkład jazdy
4. Formularz ofertowy

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-07-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-14 15:26:54
  • Liczba odsłon: 982
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2965931]

przewiń do góry