Wersja archiwalna 2008-07-14 15:26:54
Nr sprawy Pp.ZP.341/5/08
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego w postępowaniu poniżej 137.000 euro
Zamawiający
Gmina Słubice
ul. Płocka 32
Słubice 09-533 województwo: mazowieckie
tel. 024 – 2778974 fax 024 – 2778210
Adres internetowy: www.ugslubice.big.org.pl.
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób, przy użyciu autobusów o liczbie miejsc nie mniejszej niż 41, związanych z dowozem i odwozem uczniów do szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach
Wykonawca będzie świadczył usługę w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2008/2009 na trasach:
PRZYWÓZ |
ODWÓZ | ||
TRASA A – WYJAZD GODZ. 630 |
TRASA D – WYJAZD GODZ. 1300 | ||
Zyck Polski – k. kościoła |
640 |
Grzybów – przystanek PKS |
1306 |
Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika |
644 |
Jamno – k. p. Furmanika |
1312 |
Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu |
647 |
Jamno – przystanek PKS |
1316 |
Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk |
650 |
Sielce – k. remizy OSP |
1323 |
Słubice |
655 |
Potok Biały – k. p. Majewskiego |
1326 |
TRASA B – WYJAZD GODZ. 656 |
Jamno – k. byłej szkoły |
1329 | |
Budy – przyst. PKS n/ż |
701 |
Grzybów – k. p. E. Smuk |
1334 |
Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR |
707 |
Słubice |
1340 |
Juliszew – przyst. PKS k. sklepu |
709 |
TRASA E – WYJAZD GODZ. 1400 | |
Juliszew – k. p. Lewandowskiego |
710 |
Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk |
1405 |
Nowosiadło – granica z Juliszewem |
712 |
Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu |
1408 |
Świniary – szkoła |
720 |
Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika |
1411 |
Wiączemin Polski |
725 |
Zyck Polski – k. kościoła |
1415 |
Nowosiadło – k. p. Żakiety |
728 |
Świniary – k. p. Kurzyńskiego |
1418 |
Nowosiadło – k. p. Kluge |
730 |
Nowosiadło– k. p. Kluge |
1419 |
Świniary – k. p. Kurzyńskiego |
732 |
Nowosiadło – k. p. Żakiety |
1421 |
Zysk Polski – k. kościoła |
735 |
Świniary – szkoła |
1425 |
Słubice |
749 |
Wiączemin Polski |
1430 |
TRASA C – WYJAZD GODZ. 740 |
Nowosiadło – granica z Juliszewem |
1438 | |
Grzybów – przystanek PKS |
745 |
Juliszew – k. p. Lewandowskiego |
1440 |
Jamno – k. p. Furmanika |
748 |
Juliszew – przyst. PKS k. sklepu |
1446 |
Jamno – przystanek PKS |
753 |
Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR |
1448 |
Jamno – k. byłej szkoły |
757 |
Budy – przyst. PKS n/ż |
1454 |
Grzybów – k. p. Smuk |
803 |
Słubice |
1505 |
Słubice |
808 |
TRASA F – WYJAZD GODZ. 1505 | |
|
Piotrkówek – przyst. PKS k. p. Jażdzyk |
1510 | |
Piotrkówek – przystanek PKS k. sklepu |
1513 | ||
Zyck Polski – przyst. PKS k. p. Kowalika |
1516 | ||
Zyck Polski – k. kościoła |
1520 | ||
Świniary – k. p. Kurzyńskiego |
1523 | ||
Nowosiadło – k. p. Kluge |
1524 | ||
Nowosiadło – k. p. Żakiety |
1526 | ||
Świniary - szkoła |
1530 | ||
Wiączemin Polski |
1535 | ||
Nowosiadło – granica z Juliszewem |
1543 | ||
Juliszew – k. p. Lewandowskiego |
1550 | ||
Juliszew – przyst. PKS k. sklepu |
1555 | ||
Juliszew – przyst. PKS k. byłego SKR |
1600 | ||
Budy – przyst. PKS n/ż |
1610 | ||
Słubice |
1620 |
Dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi 130 km, a w okresie realizacji zamówienia 23920 km. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo uczniów w czasie realizacji usług oraz zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów.
Zamówienie będzie wykonywane w dni nauki szkolnej w okresie od 1 września 2008 roku do 19 czerwca 2009 roku, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2008/2009 Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. nr 48, poz. 432 z późniejszymi zmianami.) – 184 dni nauki szkolnej.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Rodzaj zamówienia: usługi
Wspólny Słownik Zamówień CPV 600113100-4
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty warunkowej
Termin realizacji zamówienia: od 1 września 2008 roku do 19 czerwca 2009 roku.
Zamawiający odstępuje od obowiązku wzniesienia wadium
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
-
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego.
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi, o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, poprzez wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz poprzez posiadanie na dzień składania oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniających warunki określone w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 )
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji trasy przyjazdu autobusu oraz dokładnie ustalić wszystkie okoliczności, mające wpływ na kalkulację ceny ofertowej. Po dokonaniu wizji trasy przejazdu autobusu i porównania jej z załączonym rozkładem jazdy oraz zapoznaniu się ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i stwierdzenia zaistnienia ewentualnych niezgodności, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocenę spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
-
aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
-
koncesje, zezwolenia lub licencje na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
-
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
-
wskazanie wykonania przynajmniej 1 usługi odpowiadającej profilowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie
-
wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
-
oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
-
polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: najniższa zaoferowana cena. Cena – 100%
1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: ugslubice.big.org.pl
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia może być również przesłana pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr 024-2778210 w cenie 30 zł.
3. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
4. Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej.
5. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska – tel. 0242778974 fax. 0242778210
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Termin składania ofert: 8 sierpnia 2008 roku do godziny 1000 w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32, 09-533 Słubice
Termin otwarcia ofert: 8 sierpnia 2008 roku o godzinie 1030 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32, 09-533 Słubice
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
Dokumenty do pobrania:
1. Umowa
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3. Rozkład jazdy
4. Formularz ofertowy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 2008-07-14
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-14 15:26:54
- Liczba odsłon: 986
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: