Wersja archiwalna 2009-03-30 13:37:32

   OGŁOSZENIE                           

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Wiączemin Polski i Wiączemin Nowy, gm. Słubice, woj. mazowieckie.

Zamawiający:

Gmina Słubice,

09-533 Słubice, ul.Płocka 32,  tel. (024) 277 80 56, tel/fax  (024) 277 82 10,                                          e-mail:ugslubice@plocman.pl

 

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy,  złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 277 82 10,                                 cena SIWZ – 50 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy: 

- roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy dróg w terenie równinnym    - 2,053 km                  - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm           -  6 775,23 m²

- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 3 cm          -  6 159,30 m²           

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233140-2.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w p. XIX specyfikacji.

3. Termin realizacji zamówienia: do  30.06.2009r.

4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w

art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, ul.Płocka 32, pok.- sekretariat, do dnia: 2009-04-23, do godz. 10:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, pok. – sala konferencyjna, w dniu: 2009-04-23, o godz. 11:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: obowiązuje wpłata wadium w wys. 8.000 zł.

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Barbara Górska – tel. (024) 277 89 74, fax (024) 277 82 10.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 30.03.2009 r.

 

Słubice, dnia 30.03.2009 r.

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                    dnia  30.03.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                               dnia  23.04.2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugslubice.bip.org.pl   dnia  30.03.2009 r.

 

Dokumenty przetargowe do pobrania:

1. SIWZ + załączniki

2. Projekt budowlany

3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-03-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-30 13:37:32
  • Liczba odsłon: 677
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2966244]

przewiń do góry