Wersja archiwalna 2008-03-17 14:15:21
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
Przedmiot zamówienia: Przebudowa dróg gminnych Juliszew – Zyck Nowy –
Zyck Polski – etap I część m. Zyck Polski od 0+750 do 1+973, gm. Słubice, pow. płocki, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice , ul. Płocka 32, tel (024) 277 89 74 ,
fax (024) 277 82 10, e-mail: ugslubice@plocman.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 277 82 10 ,
cena SIWZ – 40 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej,
obejmującej :
- roboty pomiarowe - 1,22 km
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstr. nawierzchni, - 4892,00 m2
- rura osłonowa fi 110 Arota na kabel telefoniczny - 6,0 m
- dolna warstwa podbudowy z kruszywa łam. gr. warstwy po zagęszczeniu
15 cm - 4828,70 m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II
gr. warstwy wiążącej 4 cm - 4584,10 m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II
gr. warstwy ścieralnej 3 cm - 4339,50 m2
- wyrównywanie dróg gruntowych z uzupełnieniem pospółką z zagęszcz. - 825,53 m3
- przepust rurowy pod zjazdem na droge powiatową nr 362
z rury betonowej fi 40 cm na ławie żwirowej ze ściankami prefabr. - 8,0 m
- oporniki betonowe 12x25 - 30,0 m
- oznakowanie drogi - 17 szt.
- obsługa geodezyjna - 1,22 km
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45233000-9.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do
właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane
należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Słubicach,ul. Płocka 32 pok.- sekretariat, do dnia: 2008-04-10, do godz.
9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32 – sala konferencyjna, w dniu:
2008-04-10 o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: obowiązuje wpłata wadium w wysokości 10.000 pln
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny
ofertowej.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za
pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie
potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska – tel.
(024) 277 89 74, fax (024) 277 82 10.
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 17.03.2008 r.
Słubice, dnia 17.03.2008 rok
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 17.03.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ....04.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl dnia 17.03.2008 r.
Dokumenty przetargowe do pobrania:
Projekt budowlany:
Projekt zagospodarowania terenu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 2008-03-17
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-17 14:15:21
- Liczba odsłon: 1181
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: