Wersja archiwalna 2008-03-17 13:49:53

                                               

 

                                               OGŁOSZENIE                                  

                             O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

                  o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

                                                  publicznych.

 

Przedmiot zamówienia:  Przebudowa dróg gminnych Juliszew – Zyck Nowy –

Zyck Polski – etap I część m. Zyck Polski od 0+750 do 1+973, gm. Słubice, pow. płocki, woj. mazowieckie.

 

Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice , ul. Płocka  32,     tel (024) 277 89 74 ,

 fax (024) 277 82 10,  e-mail: ugslubice@plocman.pl

1.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej  www.ugslubice.bip.org.pl  może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr   (024) 277 82 10 ,

      cena SIWZ – 40 zł.

 

2.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej,

obejmującej :

-    roboty pomiarowe                                                                                         -        1,22 km 

-    profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstr. nawierzchni,      -  4892,00 m2

-    rura osłonowa  fi 110  Arota na kabel telefoniczny                                       -         6,0   m

-    dolna warstwa podbudowy z kruszywa łam. gr. warstwy po zagęszczeniu

     15 cm                                                                                                            -  4828,70 m2

-         nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II

gr. warstwy wiążącej 4 cm                                                                            -  4584,10 m2

-    nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II

gr. warstwy ścieralnej  3 cm                                                                          -  4339,50 m2

-    wyrównywanie dróg gruntowych z uzupełnieniem  pospółką z zagęszcz.    -     825,53 m3

-         przepust rurowy pod zjazdem na droge powiatową nr 362

     z rury  betonowej fi 40 cm na ławie żwirowej ze ściankami prefabr.              -         8,0   m

-    oporniki betonowe 12x25                                                                              -         30,0  m

-    oznakowanie drogi                                                                                        -          17    szt.

-    obsługa geodezyjna                                                                                       -         1,22 km

 

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233000-9.

 

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2008 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji    

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy

     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

    zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6

    miesięcy przed   upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik

    budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,  

    wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do

    właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat  

    przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres

    prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i

    wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

    Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane  zostały wykonane

    należycie.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

      Urząd Gminy w Słubicach,ul. Płocka 32 pok.- sekretariat, do dnia: 2008-04-10, do godz.

      9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy w  Słubicach, ul. Płocka 32 – sala konferencyjna, w dniu:

2008-04-10 o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: obowiązuje  wpłata  wadium w wysokości   10.000 pln

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia  

      zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny

      ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

      wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za

      pośrednictwem  fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie

      potwierdza fakt ich  otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Barbara Górska  tel.

      (024) 277 89 74, fax (024) 277 82 10.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 17.03.2008 r.

 

Słubice, dnia 17.03.2008 rok

 

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                            dnia  17.03.2008 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                             dnia   ....04.2008 r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl         dnia  17.03.2008 r.

 

 

 

Dokumenty przetargowe do pobrania:

Specyfikacja

 

Projekt budowlany

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2944524]

przewiń do góry