Wersja archiwalna 2007-07-26 14:11:33
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej - ul. Górnej w m. Słubice km 0+000 do 0+989,gm. Słubice , pow. płocki, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice, ul.Płocka 32 , tel (024) 277 – 89 –74 , fax (024) 277 – 82 – 10 , e-mail: ugslubice@plocman.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 277 – 82 – 10 , cena SIWZ – 60 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlano - drogowych polegających na; roboty pomiarowe – km 0,9479; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV – m2 4.895,00 ; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 45233000-9.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2007 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego – załącznik nr 3,
4)informacje o robotach budowlanych (co najmniej dwóch) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania – załącznik nr 4, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
5) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia – załącznik nr 5
6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7) dokumenty, stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100.000 zł i na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót, objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przynajmniej na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia,
12) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób do podpisywania oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt.2), pkt.5), pkt.7), pkt.8), pkt.9) i pkt.11) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt.3), pkt.4), pkt.6) i pkt.10) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul.Płocka 32 sekretariat, do dnia: 2007-08-22, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32 – sala konferencyjna, w dniu: 2007-08-22, o godz. 10:00
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium .
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska –
tel. (024) 277 89 74, fax (024) 277 82 10
19. Ogłoszenie przekazano na stronę internetową UZP w dniu 26.07.2007 r.
Dokumenty przetargowe do pobrania:
1. Specyfikacja + oferta + umowa
- opis techniczny
- przekrój normalny
- projekt organizacji ruchu: rysunek 1, rysunek 2, rysunek 3
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 2007-07-26
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-26 14:11:33
- Liczba odsłon: 641
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: