Wersja archiwalna 2007-07-26 14:11:33

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych

na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Pzp

 

Przedmiot zamówienia:  Przebudowa drogi gminnej  - ul. Górnej w m. Słubice km 0+000  do 0+989,gm. Słubice , pow. płocki,  woj. mazowieckie.

Zamawiający  – Gmina Słubice, 09-533 Słubice, ul.Płocka 32 , tel (024) 277 – 89 –74 , fax (024) 277 – 82 – 10 , e-mail: ugslubice@plocman.pl

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 277 – 82 – 10 , cena SIWZ – 60 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlano - drogowych polegających na; roboty pomiarowe – km  0,9479; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV  – m2  4.895,00 ; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm – m2 3.428,10; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych standard II o grubości 5 cm z transportem samochodami samowyładowczymi 5-10 t – warstwa wiążąca – m2  3.622,30; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm – warstwa ścieralna standard III – m2  3.426,50 ; wykonanie dróg czasowych z płyt drogowych żelbetowych pełnych o pow. płyty ponad 3,0 m2 – zabezpieczenie nad rurociągiem naftowym i światłowodem  – m2  48,0; wyrównywanie poboczy  z uzupełnieniem mieszanką optymalną  – m2 117,48 ;  mechaniczne zagęszczenie poboczy – m2 1486,50 ;  pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych – szt 11; pionowe znaki drogowe –  trójkątne o  boku 90 cm – szt 3; montaż rur ochronnych Arota  fi 110 – m 7,5; zagęszczanie nasypów w gr. kat. I-II mechanicznie – m3 206,08; nawierzchnia z mieszanki optymalnej, rozścielane mechniacznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – m2 206,08 ;  obsługa geodezyjna – kpl 1.

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV:  45233000-9.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2007 roku.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego – załącznik nr 3,

4)informacje o robotach budowlanych (co najmniej dwóch) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach, a jeśli okres działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania – załącznik nr 4, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

5) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia – załącznik nr 5

6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

7) dokumenty, stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

10) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od

odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100.000 zł i na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót, objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przynajmniej na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia,

12) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób do podpisywania oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt.2), pkt.5), pkt.7), pkt.8), pkt.9) i pkt.11) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt.3), pkt.4), pkt.6) i pkt.10) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Słubice, 09-533  Słubice, ul.Płocka 32  sekretariat, do dnia: 2007-08-22, do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32 – sala konferencyjna, w dniu: 2007-08-22, o godz. 10:00

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium .

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Barbara Górska –  

tel. (024) 277 89 74, fax (024) 277 82 10

19. Ogłoszenie przekazano na stronę internetową UZP w dniu 26.07.2007 r.

 

Dokumenty przetargowe do pobrania:

 

1. Specyfikacja + oferta + umowa

 

2. Projekt budowlany

3. Projekt organizacji ruchu

4. Specyfikacje techniczne

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-07-26
  • Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-26 14:11:33
  • Liczba odsłon: 663
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2966277]

przewiń do góry