Wersja archiwalna 2009-07-21 16:06:54
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Oznaczenie sprawy: Pp.ZP.341/14/09
Ogłoszenie dotyczy: udzielenia publicznego o wartości poniżej kwoty określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres:
GMINA SŁUBICE
09-533 SŁUBICE ul. PŁOCKA 32
pow. płocki woj. mazowieckie
adres strony internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl
I.2)Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób przy użyciu autobusu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 50, związanych z dowozem i odwozem uczniów do szkół podstawowych i Publicznego Gimnazjum w Słubicach pow. płocki woj. mazowiecki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca będzie świadczył usługę transportową w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2009/2010 na trasach wskazanych w załączniku do SIWZ dostępnej na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl Dzienna liczba kilometrów do przejechania wynosi 140 km a w okresie realizacji zamówienia 26320 km (od 1 września 2009 roku do 25 czerwca 2010 roku).Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo uczniów w czasie realizacji usługi oraz zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów.
Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień
CPV: 60100000-9 – usługi w zakresie transportu drogowego
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.2.) Czas trwania zamówień lub termin wykonania: od 1 września 2009 roku do 25 czerwca 2010 roku.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.2) Warunki udziału:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez udokumentowanie w czasie składania oferty posiadania uprawnień do wykonania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia.
4) o zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający warunki określone w art.22 ust.1 cytowanej ustawy.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowania:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) koncesje zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
4) wskazania wykonania przynajmniej jednej usługi odpowiadającej profilowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu i okresu wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie
5) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
6) oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: Procedura
IV.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1)Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Słubice ul. Płocka 32 09-533 Słubice
IV.3.4) Termin składania ofert: 03.08.2009roku godzina 13.00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice 09-533 Słubice ul. Płocka 32
IV.3.5 Termin związania ofertą: okres w dniach 30(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Słubice – sala konferencyjna w dniu 3 sierpnia 2009 roku o godzinie 13.30
IV.3.7) Kryteria wyboru: Cena 100%
IV.3.8) Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
IV.3.9) Zabezpieczanie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczania należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny ofertowej
IV.3.10) Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
IV.3.11) Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
IV.3.12) Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska 024-2778974
IV.3.13) Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy Słubice
Józef Walewski
DOKUMENTY DO POBRANIA:
FORMULARZ OFERTOWY
WZÓR UMOWY
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Renata Przyłoga
- Data udostępnienia w BIP: 2009-07-21
- Informacja zaktualizowana przez: Renata Przyłoga
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-21 16:06:54
- Liczba odsłon: 1921
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: