Wersja archiwalna 2009-05-26 11:47:51
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Oznaczenie sprawy: Pp.ZP.341/9/09
.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
GMINA SŁUBICE
09-533 SŁUBICE UL. PŁOCKA 32
pow. płocki, woj. mazowieckie
adres strony internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Gminną Bibliotekę Publiczną, Centrum Informacji i działalność kulturalną – Etap II – WYPOSAŻENIE OBIEKTU – dostawa i montaż sprzętu komputerowego,
m.in. zestawów komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, monitorów LCD oraz urządzenia wielofunkcyjnego laserowego i urządzeń sieciowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego, którego szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl.
Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień:
30213000-5– komputery osobiste
30232110-8– drukarki laserowe
32420000-3– urządzenia sieciowe
30231300-0 – monitory ekranowe
48310000-4– pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48760000-3– pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48620000-0 – systemy operacyjne
30216130-6 – czytniki kodu kreskowego
38652100-1 - projektory
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. pPzedstawią wykaz wykonanych usług i dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom lub dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej jednej takiej usługi o wartości min. 100 000 zł netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 a-d, zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1, 3, 4. Ocena warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2. Za posiadanie należytego doświadczenia będzie uznawane wykonanie co najmniej jednej dostawą odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 000 zł netto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zmawiający nie wymaga, by zamówienie wskazane w pkt 1-3 było zrealizowane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4 jeżeli wykonał i dostarczył minimum jeden typ urządzeń objętych niniejszym zamówieniem za kwotę określoną powyżej.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, wg wzoru zał. Nr 3 do SIWZ. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 Pzp, wg Zał. Nr 4 do SIWZ. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymaganych w specyfikacji technicznej sprzętu certyfikatów, zaświadczeń o spełnianiu określonych norm. Specyfikację techniczną stanowią załączniki nr 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. W zakresie przedmiotu zamówienia oferta musi zawierać opis-informację o oferowanym sprzęcie z podaniem producenta, modelu, oznaczeń a także specyfikacje techniczną oferowanego modelu potwierdzającą spełnienie minimalnych wymagań określonych w specyfikacji technicznej sprzętu zamieszczonej przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Słubice
09-533 Słubice ul. Płocka 32 pow. płocki, woj. mazowieckie
IV.3.4) Termin składania ofert: 05.06.2009 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice 09-533 Słubice ul. Płocka 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Słubice – sala konferencyjna w dniu 5 czerwca 2009 roku o godzinie 930
IV.3.7) Kryteria wyboru: Cena 100%.
IV.3.8) Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
IV.3.9) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej.
IV.3.10) Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
IV.3.11) Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
IV.3.12. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
a) w sprawach procedury przetargowej: Barbara Górska tel. 024-2778974
b) w sprawach merytorycznych: Artur Bedyk tel. 024-2778063
IV.3.13. Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie zamówień publicznych w dniu 25.05.2009r. Nr 165322-2009
Wójt Gminy Słubice
Józef Walewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 2009-05-26
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-26 11:47:51
- Liczba odsłon: 629
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: