Wersja archiwalna 2009-04-28 13:31:43
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Oznaczenie sprawy: Pp.ZP.341/8/09
.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
GMINA SŁUBICE
09-533 SŁUBICE UL. PŁOCKA 32
pow. płocki, woj. mazowieckie
adres strony internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Gminną Bibliotekę Publiczną, Centrum Informacji i działalność kulturalną – Etap II – WYPOSAŻENIE OBIEKTU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia, których szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl.
Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi) wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp oraz przedstawią wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom lub dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, (co najmniej jednej takiej usługi o wartości min. 130000 zł netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykazu wykonanych usług wykonania mebli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art 24 Pzp; polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów:1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz wykonanych usług wykonania mebli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 Pzp; 4. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslubice.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Słubice
09-533 Słubice ul. Płocka 32 pow. płocki, woj. mazowieckie
IV.3.4) Termin składania ofert: 12.05.2009 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice 09-533 Słubice ul. Płocka 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Słubice – sala konferencyjna w dniu 12 maja 2009 roku o godzinie 930
IV.3.7) Kryteria wyboru: Cena 100%.
IV.3.8) Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
IV.3.9) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.
IV.3.10) Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
IV.3.11) Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
IV.3.12. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
a) w sprawach procedury przetargowej: Barbara Górska tel. 024-2778974
b) w sprawach merytorycznych: Artur Bedyk tel. 024-2778063
IV.3.13. Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie zamówień publicznych w dniu 28.04.2009r. Nr 123610-2009
Zamawiający
Wójt Gminy Słubice
Józef Walewski
DOKUMENTY DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik Nr 5
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 2009-04-28
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-28 13:31:43
- Liczba odsłon: 2467
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: