Wersja archiwalna 2009-04-07 13:41:04

OGŁOSZENIE                                  

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych

Przedmiot zamówienia: Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach, przy ul. Płockiej 30, gm. Słubice, pow. płocki, woj. mazowieckie.

Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32,  tel. (024) 277 – 89 – 74,

tel./ fax (024) 277 – 82 – 10 , e-mail: ugslubice@plocman.pl

1.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr  (024)277–82–10, cena SIWZ – 30 zł.

2.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu na budynku Szkoły Podstawowej, obejmujących n/w elementy:

-         roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego                                                         -     699,06 m2     

-         roboty rozbiórkowe obróbek blacharskich                                                        -     118,55 m2  

-         demontaż wpustów dachowych                                                                        -            8 kpl.

-         wywóz i utylizacja papy z rozbiórki                                                                   -       10,50 m3  

-         pokrycie dachu papą zgrzewalną x2, gr. 4,2 mm, na osnowie

     z welonu szklanego                                                                                          -     699,06 m2     

-    montaż obróbek blacharskich                                                                           -     118,55 m2  

-    montaż wpustów dachowych podgrzewanych, wraz z zasilaniem elektr.         -            8 kpl.

-    montaż daszków na rurach odpowietrzających                                                -           10 szt.

                 

Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45261210-9.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2009 r.

4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 60 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji    

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy   

     Prawo  zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  

    do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  

    upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z

    informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik

    budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,  

    wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do

    właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat  

    przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia

    działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom 

    budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

    Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane  zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32 - sekretariat, do dnia: 2009 – 04 –23 , do godz. 9:30.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32, w dniu: 2009 – 04 – 23,  o godz. 10:00.

12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia  

      zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.

15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, 

      wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem

      fax-u, przy  czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich

      otrzymania.

18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Barbara Górska –  tel.

      (024) 277 – 89 – 74 ,  fax (024) 277 – 82 – 10.

19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 30.03.2009 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                    dnia  30.03.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                           dnia  .....04.2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugslubice.bip.org.pl                    dnia  30.03.2009 r.

 

Dokumenty do pobrania:

1. SIWZ

2. Załączniki

 

Odpowiedzi na zapytania:

 

                                                                                           Słubice , dnia 02.04.2008 r.

 

 

 

  

 

dot:  przetargu nieograniczonego na zadanie inwestycyjne :  Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach, przy ul. Płockiej 30, gm. Słubice, pow. płocki woj. mazowieckie

 

 

                           Stosownie do zgłoszonych przez wykonawcę zapytań  dotyczących przetargu j.w., zgodnie z art. 38 Prawa Zamówień Publicznych z dnia  29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami , niniejszym wyjaśniamy :

 

٭ pytanie 1

. Jakiej  średnicy są wpusty dachowe podgrzewane ?

٭ Odpowiedź:

Wpusty dachowe podgrzewane winny być średnicy fi 150

 

٭ pytanie 2

Z czego mają być wykonane daszki przewidziane do montażu na rurach odpowietrzających i jakiej średnicy są rury odpowietrzające ?

٭ Odpowiedź:

Rury odpowietrzające są średnicy fi 125 , daszki winny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej.

 

٭ pytanie 3

Czy preparat siplast primer może być zastąpiony innym preparatem o tym samym przeznaczeniu i parametrach technicznych?

 

٭ Odpowiedź:

Preparat gruntujący podłoże pod papę termozgrzewalną  winien spełniać wymogi  producenta papy termozgrzewalnej.

 

 

 

                                                                                           Słubice , dnia 02.04.2008 r.

 

 

 

  

 

dot:  przetargu nieograniczonego na zadanie inwestycyjne :  Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach, przy ul. Płockiej 30, gm. Słubice, pow. płocki woj. mazowieckie

 

 

                           Stosownie do zgłoszonych przez wykonawcę zapytań  dotyczących przetargu j.w., zgodnie z art. 38 Prawa Zamówień Publicznych z dnia  29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami , niniejszym wyjaśniamy :

 

٭ pytanie 1

Czy jedynym kryterium przewidzianej do zastosowania papy jest jej grubość(4,2mm), czy są  jeszcze jakieś parametry, kryteria którym powinna odpowiadać?

٭ Odpowiedź:

Renowację pokrycia dachowego należy wykonać z papy zgrzewalnej dwukrotnego krycia  na welonie  szklanym gr. 3,5 – 4,2  z  zastosowaniem preparatu gruntującego – wszystkie wyroby  jednego producenta.

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2968445]

przewiń do góry