OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Wiączemin Polski i Wiączemin Nowy, gm. Słubice, woj. mazowieckie.
Zamawiający:
Gmina Słubice,
09-533 Słubice, ul.Płocka 32, tel. (024) 277 80 56, tel/fax (024) 277 82 10, e-mail:ugslubice@plocman.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 277 82 10, cena SIWZ – 50 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy:
- roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy dróg w terenie równinnym - 2,053 km - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm - 6 775,23 m²
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 3 cm - 6 159,30 m²
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45233140-2.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem wniesionym w p. XIX specyfikacji.
3. Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2009r.
4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Słubicach, ul.Płocka 32, pok.- sekretariat, do dnia: 2009-04-23, do godz. 10:30.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Słubicach, pok. – sala konferencyjna, w dniu: 2009-04-23, o godz. 11:00.
13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
14. Wadium: obowiązuje wpłata wadium w wys. 8.000 zł.
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej
16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków
oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy
czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska – tel. (024) 277 89 74, fax (024) 277 82 10.
20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 30.03.2009 r.
Słubice, dnia 30.03.2009 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 30.03.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia 23.04.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl dnia 30.03.2009 r.
Dokumenty przetargowe do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 2009-04-28
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-30 13:37:32
- Liczba odsłon: 675
- Historia dokumentu: