Wersja archiwalna 2009-01-26 15:25:32

   OGŁOSZENIE  O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień

publicznych.

 

Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Studzieniec – Grabowiec, w km 0+874             

                                         do 1+767, gm. Słubice, woj. mazowieckie.

Zamawiający:

Gmina Słubice,

09-533 Słubice, ul.Płocka 32,  tel. (024) 277 80 56, tel/fax  (024) 277 82 10,                                          e-mail:ugslubice@plocman.pl

 

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy,  złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 277 82 10,                                 cena SIWZ – 50 zł.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej, obejmującej n/w zakres rzeczowy: 

- roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy dróg w terenie równinnym    - km  0,893

- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni

   wykonywane mechanicznie                                                                                      - m2  3.125,50

- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, mieszanka optymalna 0/31,5;

   gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm                                                                         - m2  3.072,20    Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień  Kod CPV:  45233140-2.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia: 04.2009r. do  31.05.2009r.

4. Okres wymaganej gwarancji – 12 miesięcy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w

art. 67 ust.1, p. 6 Prawa zamówień publicznych z 29.01.2004 r.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.

10. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

6) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców,

b) warunek określony w pkt. 4),5) i w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, ul.Płocka 32, pok.- sekretariat, do dnia: 2009-02-17, do godz. 9:30.

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy w Słubicach, pok. – sala konferencyjna, w dniu: 2009-02-17, o godz. 10:00.

13. Kryteria wyboru: Cena 100 %.

14. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.

15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej

16. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

17. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.

18. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków 

 oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy

 czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

19. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:  Barbara Górska – tel. (024) 277 89 74, fax (024) 277 82 10.

20. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 26.01.2009 r.

 

Słubice, dnia 26.01.2009 r.

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                                                dnia  26.01.2009 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                                               dnia  17.02.2009 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  www.ugslubice.bip.org.pl           dnia  26.01.2009 r.

 

Dokumenty przetargowe do pobrania:

1. Specyfikacja

2. Projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna

3. Przedmiar robót

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2968450]

przewiń do góry