Wersja archiwalna 2008-12-15 14:49:41
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Bieżąca eksploatacja składowiska odpadów w m. Grabowiec, gm. Słubice, pow. płocki, woj. mazowieckie
Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice, ul.Płocka 32 , tel (024) 277 – 89 –74 ,
fax (024) 277 – 82 – 10 , e-mail: ugslubice@plocman.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 277 – 82 – 10 , cena SIWZ – 30 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca eksploatacja składowiska odpadów
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 90.00.00.00-7
Zakres zadania obejmuje: Zakres zadania obejmuje: roboty ziemne – pozyskanie piasku (MI) 4.236 m3 ; przemieszczanie spycharkami mas ziemnych – luźne śmieci – 30.000 t; przesypywanie piaskiem gr. do 10 cm dziennej warstwy odpadów – 1.059 m3; zagęszczanie odpadów , warstwami gr. 50 cm – 30.000 t; przemieszczanie piasku na ugniecionych odpadach warstwą piasku gr. 30 cm – 3.177 m3;
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego – dokumenty, stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami objętymi przetargiem, łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - załącznik nr 3,
4) wykaz posiadanego sprzętu, koniecznego przy realizacji zamówienia – załącznik nr 4,
5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100.000 zł i na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót, objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przynajmniej na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia,
10) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób do podpisywania oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt.2), pkt.5), pkt.7), pkt.8), pkt.9) i pkt.11) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt.3), pkt.4), pkt.6) i pkt.10) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul.Płocka 32 sekretariat, do dnia: 2008-12-17, do godz. 9:30.
10. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice, ul.Płocka 32 – sala konferencyjna, w dniu: 2008-12-17, o godz. 10:00.
11. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
12. Wadium: obowiązuje wpłata wadium w wys. 4.500 zł.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.
14. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
15. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
16. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska
– tel. (024) 277 – 89 – 74 , fax (024) 277 – 82 – 10 .
18. Ogłoszenie przekazano do Prezesa UZP w dniu 03.12.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia .....12.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....12.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl dnia .... 12.2008 r.
Dokumenty do pobrania:
1. Specyfikacja+oferta przetargowa+ oświadczenie+ kosztorys ofertowy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 2008-12-15
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-15 14:49:41
- Liczba odsłon: 1511
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: