Nr sprawy Pp.ZP.3410/13/07
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego w postępowaniu poniżej 137.000 euro
Zamawiający
Gmina Słubice
ul. Płocka 32
Słubice 09-533 województwo: mazowieckie
tel. 024 – 2778974 fax 024 – 2778210
Adres internetowy: www.ugslubice.big.org.pl.
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Przedmiot zamówienia: sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych
Rodzaj zamówienia : dostawy
Wspólny Słownik Zamówień CPV 23122000-8
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
Termin realizacji zamówienia : od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2008 roku
Zamawiający odstępuje od obowiązku wzniesienia wadium
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego.
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi, o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - poprzez wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz poprzez posiadanie na dzień składania oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 )
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności , zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- koncesje, zezwolenia lub licencje na podjecie działalności gospodarczej w zakresie obiętym niniejszym zamówieniem,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- wskazanie wykonania przynajmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie,
- wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
- oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
- polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- świadectwo jakości ofertowych dostaw będących przedmiotem zamówienia,
- dokument informujący o cenie dnia podyktowanej przez producenta przyjętej do kalkulacji ceny dostaw
- ,
Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert najniższa: cena – 100%
1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia : ugslubice.big.org.pl.
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia może być również przesłana pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr 024-2778210 w cenie 30 zł
3. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
4. Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej
5. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami : Barbara Górska – tel. 0242778974 fax. 0242778210
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Termin składania ofert : 21 grudnia 2007 roku do godziny 1000 w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32 09-533 Słubice
Termin otwarcia ofert : 21 grudnia 2007 roku o godzinie 1100 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32 09-533 Słubice
Termin związania ofertą : 30 dni od terminu składania ofert.
Dokumenty przetargowe do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Przemyłska Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2007-12-11
- Informacja zaktualizowana przez: Przemyłska Joanna
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-12-11 14:18:22
- Liczba odsłon: 635
- Historia dokumentu: