Wersja archiwalna 2007-12-11 14:18:22

Nr sprawy Pp.ZP.3410/13/07

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego w postępowaniu poniżej         137.000 euro

Zamawiający

Gmina Słubice

ul. Płocka 32

Słubice         09-533             województwo: mazowieckie

tel.  024 – 2778974          fax 024 – 2778210

Adres internetowy: www.ugslubice.big.org.pl.

Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Przedmiot zamówienia: sukcesywne dostawy  oleju opałowego do celów grzewczych

Rodzaj zamówienia : dostawy

Wspólny Słownik Zamówień CPV  23122000-8

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej

Termin realizacji zamówienia : od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2008 roku

Zamawiający odstępuje od obowiązku wzniesienia wadium

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego.
  2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi, o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączenie  dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - poprzez wykaz osób i podmiotów, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz poprzez posiadanie na dzień składania oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać  Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 )

Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności , zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  3. aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne  lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  4. koncesje, zezwolenia lub licencje na podjecie działalności gospodarczej  w zakresie obiętym niniejszym zamówieniem,
  5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  o zamówienie publiczne określone 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  6. wskazanie wykonania przynajmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie,
  7. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
  8. oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
  9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
  10. świadectwo jakości ofertowych dostaw będących przedmiotem zamówienia,
  11. dokument informujący o cenie dnia podyktowanej przez producenta przyjętej do kalkulacji ceny dostaw
  12. ,

Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert najniższa: cena – 100%

1.       Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia : ugslubice.big.org.pl.

2.       Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia może być również przesłana pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr 024-2778210 w cenie 30 zł

3.       Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

4.       Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej

5.       Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami : Barbara Górska – tel. 0242778974     fax. 0242778210

6.       Zamawiający  nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Termin składania ofert : 21 grudnia 2007 roku do godziny 1000 w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice ul. Płocka 32  09-533 Słubice

Termin otwarcia ofert : 21 grudnia 2007 roku o godzinie 1100 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słubice  ul. Płocka 32 09-533 Słubice

Termin związania ofertą : 30 dni od terminu składania ofert.

 

Dokumenty przetargowe do pobrania

 

1.  Specyfikacja 

 

2.  Umowa 

 

3.  Oferta

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Przemyłska Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-12-11
  • Informacja zaktualizowana przez: Przemyłska Joanna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-12-11 14:18:22
  • Liczba odsłon: 613
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2952039]

przewiń do góry