Nr Sprawy Pp.ZP.3410/12/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego w postępowaniu poniżej 137.000 euro
Zamawiający
Gmina Słubice
Ul. Płocka 32
09-533 Słubice, woj. mazowieckie
tel/fax 024-2778210
Ogólny adres internetowy zamawiającego ugslubice.big.org.pl.
Przedmiot zamówienia: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Rodzaj zamówienia: dostawy
Wspólny Słownik Zamówień CPV 29.52.26.00-0
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do dnia 19 grudnia 2007 roku
Zamawiający odstępuje od obowiązku wzniesienia wadium.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1. są uprawnieni do wstępowania w obrocie prawym, zgodnie z wymogami ustawowymi zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
2. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ustawy)
5. spełniają wymagania techniczne określone w załączniku Nr 2 do SIWZ
6. Zamawiający ponadto zastrzega sobie spełnienie przez oferenta warunku transportu zakupionej ładowarko-koparki do siedziby Zamawiającego.
O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U .Nr 87 poz.605)
Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzanie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty :
1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy Pzp
2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wstawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5 spełnienie minimalnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ
6 wykaz punktów serwisowych na terenie kraju.
Tryb udzielenia zamówienia – przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Cena 100 %
Informacje administracyjne:
1 Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: ugslubice.bip.org.pl.
2 Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr 024-2778210 w cenie 30 zł
3 Nie przewiduję się zawarcia umowy ramowej
4 Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania
5 Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska - tel 0242778974, fax 0242778210
6 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Termin składania ofert : 26 listopada 2007 roku do godziny 1200 w sekretariacie Urzędu Gminy Słubice ul Płocka 32, 09-533 Słubice
Termin otwarcia ofert: 26 listopada 2007 roku do godziny 1300 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słubice, ul. Płocka 32 09-533 Słubice
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
Dokumenty przetargowe do pobrania
2. Oferta – załącznik Nr 1 do SIWZ
3. Wykaz parametrów techniczno – eksploatacyjnych – załącznik Nr 2 do SIWZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Przemyłska Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2007-11-15
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-15 17:32:07
- Liczba odsłon: 670
- Historia dokumentu: