OGŁOSZENIE O
PRZETARGU OGRANICZONYM
O WARTOŚCI
PONIŻEJ 60 000 EURO
1.Zamawiający:
Gmina Słubice, reprezentowana przez:
p.Józefa Walewskiego – Wójta Gminy Słubice
09-533 Słubice, ul.Płocka 32, tel. (024) 277 89 74, tel./fax (024) 277
82 10,
e-mail: ugslubice@plocman.pl
woj.mazowieckie, pow. płocki.
2.Przedmiot zamówienia:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU DOMU NAUCZYCIELA W SŁUBICACH.
Zakres prac obejmuje:
-
docieplenie
metodą lekką mokrą ścian zewnętrznych piętra, parteru oraz piwnic,
-
docieplenie
stropodachu
-
wykonanie
nowego pokrycia dachowego, bitumicznego mocowanego mechanicznie
-
obróbki
blacharskie, rynny dachowe i rury spustowe
-
wymianę
drzwi wejściowych,
-
ułożenie
wokół budynku opaski z kostki betonowej,
-
naprawę
kominów,
-
odnowienie
schodów zewnętrznych, balustrad balkonowych, drabiny włazowej na dach
-
wykonanie
okładzin ceramicznych balkonów i podestów wejściowych do klatek
-
montaż
instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego
3. Termin realizacji
zamówienia: do 30.08.2007 r.
4.Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 45.32.00.00-6
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie
przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie
przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie
podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, z późn.
zmianami). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być
spełniony przez każdego z wykonawców, składających ofertę wspólną.
2. posiadają
kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych, w tym
kierownika budowy z uprawnieniami branży
budowlanej, legitymującego się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi zostać spełniony
łącznie przez wykonawców.
3. wykażą się
posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w
wysokości min. 200.000 PLN. W przypadku wykonawców występujących wspólnie,
warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców.
4. posiadają
uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi
zamówienia. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców,
występujących wspólnie.
5. posiadają ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na kwotę minimum 100.000 PLN. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez
wykonawców, występujących wspólnie.
6.
zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje,
odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot
zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 PLN. Zrealizowane
roboty winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o
należytym ich wykonaniu (opinie, referencje). W przypadku wykonawców
występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców.
10.Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty,
zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy
spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5,
zamawiający dokona oceny w następujący sposób:
-
za
wykonanie większej ilości zadań (o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000
zł każde, obejmujących wykonanie robót
termomodernizacyjnych) ponad wymagane minimum 2, zamawiający przyzna wykonawcy
10 punktów za każde następne zadanie, potwierdzone referencjami lub innym
dokumentem, stwierdzającym należyte wykonanie,
W
przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej
decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych robót j.w.,
wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie i potwierdzonych w
referencjach lub innych dokumentach.
11.Oświadczenia
i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie warunków udziału w
postępowaniu wykonawca złoży:
1. aktualny odpis z właściwego
rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. zaświadczenie z właściwego
urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskaniu zgody na
zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania
składek lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty
zaległości płatniczych – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
4. aktualne informacje z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz
pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
5. wykaz wykonanych robót w
okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich
wartości brutto ( w przypadku ujmowania w wykazie robót termomodernizacyjnych
wraz z innymi robotami należy jednoznacznie określić wartość robót dotyczących
termomodernizacji) , daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających podane w wykazie dane oraz należyte wykonanie robót.
6. wykaz osób i podmiotów, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem
kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby
Inżynierów Budownictwa.
7. informację banku, w którym
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. polisę lub inny dokument
ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty są składane w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa
dla wykonawcy, uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu.
12. Wadium: nie przewiduje
się wniesienia wadium,
13. Kryteria
oceny ofert – cena 100 %
14.Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, wraz z oświadczeniem
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentami, wymienionymi w
pkt.11 ogłoszenia: 23.02.2007r.,
godz.10:00, w sekretariacie Urzędu Gminy w Słubicach,
15.Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5
16.Osoba
uprawniona do kontaktów z oferentami – Barbara
Górska, tel.(024) 277-89-74, fax (024) 277-82-10.
17.Ogłoszenie umieszczono na stronach portalu
internetowego UZP w dniu 01.02.2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP:
- Data udostępnienia w BIP: 2007-02-01
- Informacja zaktualizowana przez: Przemyłska Joanna
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-01 08:44:40
- Liczba odsłon: 257