OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy – Prawo zamówień
publicznych
Przedmiot zamówienia: Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach, przy ul. Płockiej 30, gm. Słubice, pow. płocki, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice, ul. Płocka 32, tel. (024) 277 – 89 – 74,
tel./ fax (024) 277 – 82 – 10 , e-mail: ugslubice@plocman.pl
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024)277–82–10, cena SIWZ – 30 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu na budynku Szkoły Podstawowej, obejmujących n/w elementy:
- roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego - 699,06 m2
- roboty rozbiórkowe obróbek blacharskich - 118,55 m2
- demontaż wpustów dachowych - 4 kpl.
- wywóz i utylizacja papy z rozbiórki - 10,50 m3
- pokrycie dachu papą zgrzewalną x2 (podkładowa + nawierzchniowa) - 699,06 m2
- montaż obróbek blacharskich - 118,55 m2
- montaż wpustów dachowych podgrzewanych - 4 kpl.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45261210-9.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2008 r.
4. Okres wymaganej gwarancji – minimum 60 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów:
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik
budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do
właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt. 1) i w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt. 3), pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie „spełnia/ nie spełnia'', na podstawie załączonych dokumentów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32 - sekretariat, do dnia: 2008 – 09 –04 , do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32, w dniu: 2008 – 09 – 04, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń,
wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem
fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich
otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska – tel.
(024) 277 – 89 – 74 , fax (024) 277 – 82 – 10.
19. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 14.08.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 14.08.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ....09.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl dnia 14.08.2008 r.
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja+formularz ofertowy +umowa+oświadczenie o spełnianiu wymogów
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 2008-09-15
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-01 14:03:13
- Liczba odsłon: 942
- Historia dokumentu: