OGŁOSZENIE O PRZETARGU OGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

1.Zamawiający:

   Gmina Słubice

   09-533 Słubice, ul. Płocka 32;  tel. (024) 277 89 74, tel/fax (024) 277 82 10.

   e-mail: ugslubice@plocman.pl

2.Przedmiot zamówienia: 

   Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świniarach – etap II.                                 

   Zakres prac obejmuje:

2.1.Boisko z przeznaczeniem do gry w koszykówkę i siatkówkę, o wymiarach 17x30m

-         nawierzchnia syntetyczna z granulatu gumowego w kolorze ceglanym, gr. 13 mm

-         warstwy podbudowy: podsypka piaskowa 15 cm, warstwa odsączająca 15 cm, tłuczeń mechanicznie zagęszczany gr. 20 cm 

-         krawężnik obwodowy z obrzeża betonowego 8x30 cm

-         wyposażenie: 2 stałe kosze do koszykówki, 2 słupki do siatkówki, z możliwością łatwego demontażu, linie boisk.

3.Termin realizacji zamówienia: 30.09.2008 r.

4.Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV:  45.21.22.00-8.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji 

    elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

9.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców, składających ofertę wspólną.

2. posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach, w tym: kierownika budowy o uprawnieniach w specjalności budowlanej, legitymującego się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców.

3. wykażą się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości min. 200.000 PLN. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców.

4. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie.

5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000 PLN. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie.

6. udzielą gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze 5 lat, licząc od dnia odbioru tych prac.

7. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną inwestycję, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (boiska o nawierzchni syntetycznej). Zrealizowane roboty winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokóły odbioru). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców. 

10. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób:

-          za wykonanie większej ilości zadań, obejmujących wykonanie obiektów – boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej – ponad wymagane minimum 1, Zamawiający przyzna wykonawcy 10 punktów za każde następne zadanie, potwierdzone referencjami lub innym dokumentem, stwierdzającym należyte wykonanie.

W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych obiektów j.w., wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie i potwierdzonych w referencjach lub innych dokumentach.

11. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

5. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości brutto (w przypadku ujmowania w wykazie boisk sportowych łącznie z innymi obiektami, należy wyraźnie określić wartość brutto zrealizowanego boiska), daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających podane w wykazie dane oraz należyte wykonanie robót.

6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.

7. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

9. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym.

10. deklarację dot. żądanego przez Zamawiającego okresu gwarancji.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy, uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

12. Wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium – dotyczy wykonawców zaproszonych do składania ofert.

13. Kryteria oceny ofert:  cena 100%.

14. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentami, wymienionymi w pkt. 11 ogłoszenia: 22.07.2008 r., godz. 10.00, w sekretariacie Urzędu Gminy w Słubicach.

15. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5.

16. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami – Barbara Górska, tel. (024) 277 89 74, fax: (024) 277 82 10.

17. Ogłoszenie przekazano do Prezesa UZP w dniu 10.07.2008 r.

 

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń :                                                                   dnia  10.07.2008 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń :                                                                               dnia  .....07.2008 r.

Zamieszczono na stronie internetowej  : www.ugslubice.bip.org.pl              dnia. 10.07.2008 r.            

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dominik Stefański
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-07-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-10 14:52:23
  • Liczba odsłon: 230

[Liczba odsłon: 2965892]

przewiń do góry