OGŁOSZENIE O PRZETARGU OGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamawiający – Gmina Słubice, 09-533 Słubice , ul. Płocka 32, tel (024) 277 89 74 ,
fax (024) 277 82 10, e-mail: ugslubice@plocman.pl
2.Przedmiot zamówienia:
„REMONT I ROZBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ, CENTRUM INFORMACJI I DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W SŁUBICACH, pow. płocki, woj. mazowieckie”
- w tym :
- Remont budynku istniejącego i rozbudowa budynku o łącznej pow. użytkowej 406,76 m2, kubaturze 2.205 m3 ; niepodpiwniczony, w części z poddaszem nieużytkowym, kryty dachem wielospadowym, rozbudowa zaprojektowana w technologii tradycyjnej ( pow. użytkowa 124,48 m2, kubatura 583 m3)
- Instalacja wod-kan, co i wentylacja
- Instalacja elektryczna wewn. i telefoniczna
- Kotłownia olejowa
- Roboty rozbiórkowe
- Budowa opaski ,placu utwardzonego, parkingu( z polbruku) oraz płyty betonowej pod pojemniki na odpady
- Infrastruktura techniczna :
a) przyłącze wodociągowe
b) przyłącze kanalizacji sanitarnej
c) przyłącze kablowe nn
3. Termin realizacji zamówienia: maj 2008r. do 15.12.2008 r.
4.Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień –
Kod CPV: : 45.21.23.30-8, 45.31.0000-3, 45.33.0000-9.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców, składających ofertę wspólną.
2. posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach, w tym: kierownika budowy o uprawnieniach w specjalności budowlanej i kierowników robót z uprawnieniami w zakresie instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych, legitymujących się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców.
3. wykażą się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości min. 300.000 PLN. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców.
4. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie.
5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 PLN. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie.
6. udzielą gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze 3 lat, licząc od dnia odbioru tych prac.
7. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy inwestycje, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (sale gimnastyczne, hale sportowe). Zrealizowane roboty winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokóły odbioru). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców.
10. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób:
- za wykonanie większej ilości zadań, obejmujących wykonanie obiektów sal gimnastycznych lub hal sportowych, ponad wymagane minimum 3, zamawiający przyzna wykonawcy 10 punktów za każde następne zadanie, potwierdzone referencjami lub innym dokumentem, stwierdzającym należyte wykonanie.
W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych obiektów j.w., wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie i potwierdzonych w referencjach lub innych dokumentach.
1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu A. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających podane w wykazie dane oraz należyte wykonanie robót. f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. g) informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym- zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru zał. nr 1. j) deklarację dot. oferowanego okresu gwarancji. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy, uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 11.A. a, b, c, d składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12. Wadium: Zamawiający wymagać będzie wpłaty wadium w wysokości 20.000 zł – dotyczy wykonawców zaproszonych do składania ofert. 13. Kryteria oceny ofert: cena 100%. 14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% całkowitej ceny ofertowej. 15. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentami, wymienionymi w pkt. 11 ogłoszenia, w zamkniętej i oznakowanej kopercie: 26.03.2008 r., godz. 10.00, w sekretariacie Urzędu Gminy w Słubicach, ul. Płocka 32 16. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 17. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami – Barbara Górska, tel. (024) 277 89 74, fax: (024) 277 82 10 18. Ogłoszenie przekazano do Prezesa UZP w dniu 17.03.2008 r. Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 17.03.2008 r. Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....04.2008 r. Zamieszczono na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl dnia 17.03.2008 r. |
- Załącznik nr 1
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WYMOGÓW OKREŚLONYCH W ART. 22 UST.1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH ORAZ O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
Oświadczam, że:
- posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24
Prawa zamówień publicznych
Ponadto oświadczam, iż:
- przyjmuję bez zastrzeżeń warunki umowy o realizację robót, załączonej do niniejszej specyfikacji,
- zapoznałem się z należytą starannością z dokumentacja projektową oraz warunkami terenowymi placu budowy i uwzględniłem wyniki powyższej analizy w cenie ryczałtowej elementów robót,
..............................dnia ________________________
---------------------------------------------------
(imię i nazwisko)
podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Przemyłska
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-17 13:10:12
- Liczba odsłon: 214
- Historia dokumentu: