Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 12/2015
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie punktu do zbierania lub przeładunku złomu zlokalizowanego na działce o nr ewidencyjnym 147 w miejscowości Słubice przy ul. Wiślanej 36, gmina Słubice”.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1419112
7. Znak sprawy PZ.6220.1.2015
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Katarzyna i Marcin Chodowscy; Siedziba: ul. Wiślana 36; Adres: 09-533 Słubice; REGON:
9. Data dokumentu 2015-01-22
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Gminy Słubice; ; pok. 11; tel. 024-277-80-03
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2015-01-23
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak
18. Uwagi brak

[Liczba odsłon: 2978892]

przewiń do góry