Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 8/2016
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona powierzchni ziemi
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Rozbudowie drogi gminnej 291125W relacji (Barcik) – Łaziska – Bończa – Budy oraz drogi gminnej 291114W w miejscowości Łaziska na odcinku od km 1+693 do km 2+799”.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1419112
7. Znak sprawy PZ.6220.1.2016
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Gmina Słubice; Siedziba: ul. Płocka 32; Adres: 09-533 Słubice; REGON:
9. Data dokumentu 2016-02-02
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Gminy Słubice; ; pok. 11; tel. 024-277-80-03
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2016-02-03
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak
18. Uwagi brak

[Liczba odsłon: 2978718]

przewiń do góry