Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 9/2011
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na "Budowie fermy drobiu wraz z infrastrukturą niezbędną do prawidłowego funkcjonowania na dziełce o nr ewid. gr. 192/2 obręb Łaziska, gmina Słubice, powiat płocki, województwo mazowieckie oraz na działce o nr ewid. gr. 86/3 obręb Barcik, gmina Sanniki, powiat gostyniński, województwo mazowieckie"
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1419112; 1404042
7. Znak sprawy PZ.7624/7/10-11
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Marcin Kiełbasa; Siedziba: Studzieniec 8; Adres: 09-533 Słubice; REGON:
9. Data dokumentu 2010-11-19
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Gminy Słubice; ; pok. 11; tel. 024-277-80-03
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2011-01-14
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak
18. Uwagi brak

[Liczba odsłon: 2979644]

przewiń do góry