OGŁOSZENIE O PRZETARGU OGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
1.Zamawiający:
Gmina Słubice, reprezentowana przez:
p.Józefa Walewskiego – Wójta Gminy Słubice
09-533 Słubice, ul.Płocka 32, tel. (024) 277 89 74, tel./fax (024) 277 82 10,
e-mail: ugslubice@plocman.pl
woj.mazowieckie, pow. płocki.
2.Przedmiot zamówienia:
REMONT POSADZEK POMIESZCZEŃ KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU SZKOŁY
PODSTAWOWEJ W SŁUBICACH.
Zakres prac obejmuje:
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych –
- zerwanie posadzki cementowej -
- zerwanie okładzin schodowych z masy lastrykowej –
- ułożenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr.2 cm –
- ułożenie posadzki z płytek antypoślizgowych na zaprawie klejowej - 787,59 m2
- wykonanie nadlewek biegów klatek schodowych ( stopnie, podstopnie, podesty ) po zerwanych okładzinach lastrykowych –
- wykonanie okładziny schodów z płytek z kamieni sztucznych –
- uzupełnienie i naprawa posadzki cementowej, schodów zabiegowych
- wykonanie cokolika o wys.
- montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych szklonych szkłem bezpiecznym
- 2 szt. ( 20,441 m2 )
- wymiana balustrad schodowych –
- wymiana pochwytów balustrad schodowych z drewna – 57 m.
- montaż zabezpieczeń przed ześlizgiwaniem na pochwytach balustrad schodowych – 62 szt.
- ułożenie wycieraczek gumowych o wym. 61x103 typ Plaster Miodu – 6 szt.
3. Termin realizacji zamówienia: od 02.07.2007r do 20.08.2007 r.
4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 45.40.00.00-1
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców, składających ofertę wspólną.
2. posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych, w tym kierownika budowy z uprawnieniami branży budowlanej, legitymującego się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców.
3. wykażą się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości min. 100.000 PLN. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców.
4. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie.
5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 PLN. Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców, występujących wspólnie.
6. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie inwestycje, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 PLN. Zrealizowane roboty winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców.
10.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób:
- za wykonanie większej ilości zadań (o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł każde, obejmujących wykonanie robót budowlanych wykończeniowych) ponad wymagane minimum 2, zamawiający przyzna wykonawcy 10 punktów za każde następne zadanie, potwierdzone referencjami lub innym dokumentem, stwierdzającym należyte wykonanie,
W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o miejscu na liście rankingowej decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych robót j.w., wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie i potwierdzonych w referencjach lub innych dokumentach.
11.Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości brutto ( w przypadku ujmowania w wykazie robót budowlanych wykończeniowych wraz z innymi robotami należy jednoznacznie określić wartość robót wykończeniowych) , daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających podane w wykazie dane oraz należyte wykonanie robót.
6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
7. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy, uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
12. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium,
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej.
14. Kryteria oceny ofert – cena 100 %
15. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentami,
wymienionymi w pkt.11 ogłoszenia: 23.05.2007r., godz. 9:30, w sekretariacie Urzędu
Gminy w Słubicach,
16. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5
17. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami – Barbara Górska, tel.(024) 277-89-74, fax (024) 277-82-10.
18.Ogłoszenie umieszczono na stronach portalu internetowego UZP w dniu 27.04.2007 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 27.04.2007 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia 23.05. 2007 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.ugslubice.bip.org.pl
dnia. 27.04.2007 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP:
- Data udostępnienia w BIP: 2007-04-27
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-27 11:28:46
- Liczba odsłon: 252