Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych
Pp.ZP.341/12/08
1. Zamawiający: Gmina Słubice,
09-533 Słubice, ul.Płocka 32,pow. płocki, woj. mazowieckie
tel. (024) 2778056, (024) 2778974 , fax (024) 2778210,
e-mail: ugslubice@plocman.pl
2. Zamówienie publiczne dokonywane w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Przedmiot zamówienia: sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych.
4. Zakres zamówienia: zamówieniem objęte są dostawy oleju opałowego do celów grzewczych budynków znajdujących się na terenie działania Zamawiającego tj.:
1) Urzędu Gminy Słubice
2) Szkoły Podstawowej w Piotrkówku
3) Szkoły Podstawowej w Świniarach
4) Szkoły Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w Słubicach
5) Domu nauczyciela w Słubicach
6) Gminnej Biblioteki Publicznej
Dla kotłów zainstalowanych w w/w obiektach przewidziany został olej opałowy lekki o temperaturze zapłonu powyżej 55°C o następujących parametrach:
- lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C nie większa niż 6,00mm2/s
- zawartość siarki nie większa niż 0,10% m/m
- zawartość wody nie większa niż 200mg/kg
- całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24mg/kg
- wartość opałowa nie większa niż 42,6MJ/kg
- skład frakcyjny:
· do 250°C destyluje się nie więcej niż 65%/V/V
· do 350°C destyluje się nie więcej niż 85%/V/V
- pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3%/m/m
- pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%/m/m
Kod CPV 231220008
Szacunkowa wielkość zamówienia w ciągu roku 132.000 litrów (ogółem 264.000 litrów).
5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.ugslubice.bip.org.pl., może być również przesłana pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy złożony u Zamawiającego osobiście lub listownie. Cena SIWZ – 30 zł.
6. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
11. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz poprzez posiadanie na dzień składania oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł.
4) O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być wystawiane (Dz. U. Nr 188 poz.1155).
12. Dokumenty jakie Wykonawca winien złożyć na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesje, zezwolenia lub licencje na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
4) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
5) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł,
7) świadectwo jakości ofertowych dostaw będących przedmiotem zamówienia,
8) dokument informujący o cenie dnia podyktowanej przez producenta przyjętej do kalkulacji ceny dostaw (23 grudnia 2008 roku)
9) formularz oferty z wykorzystaniem załącznika Nr 1 do SIWZ.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów.
13. Miejsce i termin składania ofert :
Urząd Gminy Słubice ul. Płocka 32 09-533 Słubice – sekretariat, do dnia 29 grudnia 2008 roku do godziny 900
14. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Słubice ul. Płocka 32 09-533 Słubice – sala konferencyjna - 29 grudnia 2008 roku o godz. 930
15. Kryterium wyboru – cena 100%.
16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
19. Przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
20. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Barbara Górska – tel. 0242778974.
21. Ogłoszenie opublikowano w BZP.
Dokumenty do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2. Oferta
3. Umowa
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dominik Stefański
- Data udostępnienia w BIP: 2008-12-16
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Przemyłska
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-16 13:54:04
- Liczba odsłon: 249