Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 21/2019
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona wód
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie stacji uzdatniania wody na działce nr ew. 34/5 w miejscowości Alfonsów gmina Słubice wraz z rurociągiem wody łączącym obiekt stacji z istniejącą siecią wodociągową”
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1419112
7. Znak sprawy PZ.6220.6.2019
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Gmina Słubice; Siedziba: ul. Płocka 32; Adres: 09-533 Słubice; REGON:
9. Data dokumentu 2019-10-09
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Gminy Słubice; ; pok. 11; tel. 024-277-89-45
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2019-10-09
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak
18. Uwagi brak

[Liczba odsłon: 2976328]

przewiń do góry